zondag 21 augustus 2011

Count your blessings #1 Gelukkig hebben we de foto's nog.

Nou wou u natuurlijk foto's zien. Enorme ladingen foto's van mooie omgevingen en dito stadjes. Hmm.. Bij thuis komst gaf mijn geheugen kaartje helaas weinig prijs. Het enige wat hij zei was, kaart beschadigd formateren ja/nee. Maar dat deed ik natuurlijk niet. Ik slikte mijn tranen in en keek manlief smekend aan. En hoewel er nog een hoop weg is, wist hij er een hoop te herstellen. Bijna een count your blessings zo'n man, bijna dan hè ;-)


 Onze uitdragerij.

Uitzicht vanaf het bovenste plateau van de camping.

Rondje Gueret. 

Bij Anki vind je nog meer count your blessings !

3 opmerkingen:

  1. Fijn weer mee te kunnen lezen! Jammer van die foto's maar gelukkig is niet alles weg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou gelukkig heb je de meeste nog:-) t is een beetje nagenieten he fotootjes kijken naderhand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh nee, dat is altijd mijn grootste nachtmerrie, dat of mijn foto's van mijn toestel verdwenen zijn, of van mijn comp...
    Gelukkig heeft je man er nog een aantal gered.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!