zondag 28 augustus 2011

Count your blessings #2

Deze week werd ik blij van,
• Wild wapperende was buiten, die ik net voor de bui weer binnen had.
• De olijke tweeling die na een week uit logeren weer thuis kwam.
• Wiiende kinderen, timmerende kinderen, immer spelende kinderen zonder de hele tijd ik verveel me te horen.
• Mijn mooie nieuwe thermometer :-)
• Mijn lieve huisdieren, en kleine meisjes die graag huisdiertje spelen.
• Een blije nr 2 nadat hij van de skateshop een tweedehandspro-deck kreeg na zijn zoveelste gebroken deck. 





Bij Anki vind je nog meer count your blessings !

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je vliegenhor heel mooi! Heb je die zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Liene,

    Nee niet zelfgemaakt hoor, wel zelf gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!