maandag 29 augustus 2011

De kastdeuropberghangzak.

In het kader van pimp je caravan ging ik op jacht naar leuke stofjes. Bij de grote zweedse meubelgigant zag ik stof met een zweem strandhuisjesidylle. Ik voelde het zand al kriebelen tussen mijn tenen. Maar naast het gebrek aan maten van de caravan ramen sloeg toch nog even de twijfel toe. En thuis had ik spijt..... 
Dus ging ik maar aan de slag met een projectje waar ik al wel een stofje voor had liggen. Een kastdeuropberghangzak.

En, ook wel fijn, hij heeft in de vakantie zijn functionaliteit ruim bewezen. 


9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf en handig ding.
    Ook heel makkelijk voor in huis lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél leuk! Helemaal jouw ding en jouw kleur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vinnum leuk, helemaal die kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heee wat super dat je er weer bent zeg,erg leuk.ik ga je weer volgen
    jij mij ook??

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!