donderdag 15 september 2011

Brighten up my day.

Nou was dat vandaag niet echt nodig. De nazomerzon strooide kwistig met haar zonnestralen. Droogde de wapperende was en liet de kinderen buiten spelen. Deed ons terugverlangen naar de zomer, maar maakte ons met kille ochtend temperaturen duidelijk dat die echt op zijn einde loopt. 
*Mahaam ik wil geen jas aan* 


Maar met gekregen verjaardagsbonnen verwende ik mijzelf met wat kleur. Maakte ik niet alleen mijzelf blij, maar ook het kleine meisje. 
*Ooh Mammie blauw is echt mijn lievelingsnagellak* 

9 opmerkingen:

  1. Oelala…
    hippe kleurtjes!
    Ook hier vandaag zonnig geel op de nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zomerzon op een blauwe lucht... en dat dan op je nagels!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de oranje oorbellen echt heel gaaf. Helaas kan ik dus echt niets in mijn oren hebben. Krijg er meteen gruwelijke jeuk van. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, wat kijk je scheel op je laatste mugshot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha. Hier zijn 'gleen en jellow' de favorites. Voor nagellak en allerlei andere dingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En daarom is het nou zooooo leuk om een dochter te hebben! Alhoewel jongens ook nagellak op mogen van mij hoor en oorbellen in...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ♥ nagellak! Deze kleuren zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!