zondag 25 september 2011

Count your blessings #5.




Deze week werd ik blij van,
♥ Het prachtige weer.
♥ De mannen die fikkie stookten.
♥ Het kleine meisje dat daar ook zo van genoot en nooit meer naar bed wou :-)
♥ Op het werk van manlief, bij de uitreiking zijn van zijn "Somalië" medaille.
♥ Op bezoek bij schoonvader, amper twee weken na zijn open hart operatie. 
♥ En nog meer prachtig weer, wapperende was, klussen in de tuin. 
♥ Blije kinderen na eindelijk eens een gewonnen voetbalwedstrijd. 



Nog meer zegeningen vind je hier:
Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Suus - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess

16 opmerkingen:

  1. Goed gedaan, de gewonnen voetbalwedstrijd...dikke duim!
    En zo'n fikkie in de tuin, lijkt mij ook wel wat.
    Ook fijn dat het goed gaat met schoonpapa na zo'n flinke operatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne dingen, Janne! Mooie foto ook van vader en dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan er maar niet over uit hoe hard dat 'kleine' meisje groeit! Mooie CYB!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn! Wat een groot fikkie... ;)
    Hopelijk knapt je schoonvader snel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier won jongste ook voor het eerst een voetbalwedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne blessings! Beterschap voor je schoonvader!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé wat fijn dat ik je heb teruggevonden!! Ik was je kwijt! Lekker even bijgelezen, fijn voor je schoonvader....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk, dat is een vuur!
    (Zou ik ook niet willen slapen)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blessings en die blauwe nageltjes op de foto, zo lief.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk fikkie! En wat fijn van je schoonvader! En gefeliciteerd met de onderscheiding van man! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemaal fijne dingen en je weet ervan te genieten. Goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Wat een prachtige tweede foto!
    Fijn om te horen dat het goed gaat met jouw schoonvader. Lijkt mij een zeer ingrijpende operatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne zegeningen. Vooral op dat fikkie ben ik een beetje jaloers: voelt zo als vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!