vrijdag 23 september 2011

Het was een fijne dag zei zij.

Niet alleen straalde de zon en warmde onze koude lijven. 
Niet alleen wapperden er twee wassen knisper droog buiten aan de lijn.
Niet alleen genoot ik van een stille ochtend en een lange wandeling met hond.
Niet alleen vrat de hond eindelijk eens niet de kattebak leeg.


Ik ging ook nog met mijn kleine meisje even shoppen.
En dat kleine meisje had een geweldig idee. 
En zo kwam het dat we zomaar bij de ijssalon zaten te smikkelen van een lekker ijsje.



En alsof dat nog niet genoeg was lag er bij thuiskomst een kadootje in de brievenbus :-)
Gewonnen bij Barbaramama !!



Wat ben ik vandaag toch een bofbips :-)

13 opmerkingen:

  1. Een hele grote bofbips. Waarmee ik niet wil impliceren dat je bips groot is hoor, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn de kleine dingen die het doen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke dag. En wat past het netje goed bij haar truitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een goeie dag & nog wel met discodip :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt wel! maar je hebt het meer dan verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk he zo,n dagje en vooral als je kind dan zo geniet dan doe je het zelf ook

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker he? die zomerse nazomer dagen ( aan de kust) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie dag! En het kleine meisje heeft goede ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!