maandag 26 september 2011

Home sweet home #2.

Welkom in ons huis. 

 Als je bij ons op het raam klopt bij de voordeur kom je zo binnen. Let niet teveel op de bende, er word weer eens iets verbouwd. We zijn er alleen nog niet helemaal uit hoe of wat:-)


Hang je jas maar aan de kapstok. Iedereen is naar school dus er is wel een plekje. Voordeel van de verbouwing is dat ik alle winterspullen al heb uitgezocht en gewassen. Ze wachten rustig in de manden op kouder weer.


Struikel niet over de folders van nr 2. Dit keer maar liefst 279 kilo oud papier.


Kopje koffie? Of liever thee?


Maar wie niet bang is voor hond, die komt lekker achterom :-)

Home Sweet Home is een idee van Barbaramama

15 opmerkingen:

  1. gezellig hoor zo even bij je op de koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) ik moet de winterspullen nog ehmm opsporen...ietsjes te enthousiast opgeborgen wederom ... k zal neiuwe moeten ehmmmm breiien enzo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom wel achterom en lust graag een kopje thee. Gezellig hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, leuk gedaan zo! Dat haantje in het raampje boven de deur is heel leuk! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Koffie graag! met melk, zonder de suiker.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat is het bij jullie toch een gezellige bedoening. Ik kom wel achterom, hoor. En thee graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aha, weer een projectje. Succes met de verbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hier ook graag koffie, met melk én suiker...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig thuis! Maarre.. Twééhónderdnégenenzéventig kilo? Tjonge. Ik zeg: Respect!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!