woensdag 14 september 2011

Knutselen!

16 opmerkingen:

  1. oh wauw wat word ze groooooooooot kan ze alweer echt knutselen , wel leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ze heerlijk geconcentreerd bezig. Mooi poppetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk!
    Hihihi o jee ook een nagellakker...

    Ze heeft een leuk armbandje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk, knutselen! Maar dan wel zonder mij (tot verdriet van de meiden).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je berichtje op mijn blog, en welkom als volger! Ik ga een uitgebreid op jouw blog snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi meisje zeg, vooral op die laatste foto waar ze recht de camera in kijkt......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Dat doen ze toch zo graag hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel geconcentreerd is ze bezig! En wat een leuk armbandje heeft ze gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woordeloze woensdag, wow, ik ben er stil van. Wat een opperste concentratie. Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zo liehief! Heerlijk geconcentreerd bezig.....
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!