woensdag 28 september 2011

Mag het met mijn handjes mama?



13 opmerkingen:

  1. Ahh, mama van een tweeling. Jij kent het klappen van de zweep! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk mag dat, dat smaakt toch veel lekkerder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjaantje :)

    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! dus kom ik even...en langer natuurlijk...bij jou kijken hoor..

    Haha, leuke foto! Altijd fijn om te zien hoe een kind zijn/haar eten verorberd...ze eet het in ieder geval met smaak zo te zien :)

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk. Kippenboutjes moeten toch met de hand?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kip mochten wij van mijn moeder ook altijd met de handen eten! Mijn jongste zoon is daar ook gek op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zit - vooral op de eerste foto - heel geconcentreerd te eten. Ik heb vanmiddag ook maar eens kip gebraden; het zag er zo lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, kluiven! En wat heeft ze toch ontzettend mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!