donderdag 29 september 2011

Over een uitje, parkeren en een nieuwe jas.

Nadat de jongens naar school waren vertrokken en het meisje bij haar oma was. 
De hond had geplast en het huis redelijk aan kant. 
Reed ik met haar op tien in mijn busje naar Alkmaar. 
Kon ik niet op mijn favoriete goedkope plek parkeren.
Moest ik keren met drie auto's achter me. 
Dwaalde ik doelloos door woonwijken op zoek naar een plekje waar ik wel mocht staan.
Had ik toch even geen idee meer waar ik was.
Maar dat kwam na honderd meter lopen helemaal goed.
Stonden mijn moeder en ik tien meter van elkaar verwijderd vijf minuten op elkaar te wachten.
Was het belachelijk druk, maar wel reuze gezellig.
Kwam ik compleet versleten thuis.
Maar wel met deze,



Dus, kom nu maar op met die winter :-)

14 opmerkingen:

  1. Waauw, hip hoor!(of is dat een hopeloos ouderwets woord?) Waauw jätte kul!! Nou moet het natuurlijk wel winter worden. Hier is de lente weer begonnen, alleen de kleuren kloppen niet.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergaaf ding. Je bent nu veel gemakkelijker te vinden door je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zij op tien is goed, en een hele mooie jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie jas, maar laat die winter toch maar nog even wachten.
    Dank je voor je reactie op mijn blog!
    Groetjs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie jas! Ik geloof dat ik ook eens met jou moet winkelen dan kom ik misschien ook met een mooi exemplaar naar huis ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Koele jas, zeg! En dat klinkt als een lekker dagje, ondanks alle perikelen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je voor de felicitaties!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!