donderdag 8 september 2011

Zo dus! Duckies tutorial.

 Benodigdheden: Ouwe duck, schaar, doorzichtige nagellak en alcohol 70%.
Zoek een leuk plaatje uit die op je nagel past en knip hem uit.

Lak je nagel en laat hem goed drogen.

Houd de betreffende nagel ongv 10 sec in de alcohol. Niet deppen of aflikken!

Plak het uitgeknipte plaatje met de afbeelding naar onderen op je nagel, en druk hem stevig vast. Haal hem er voorzichtig af na ongv 10 seconden.

Het resultaat even voorzichtig aflakken met de doorzichtige lak en klaar! 

Succes!!

12 opmerkingen:

  1. Oooh zo dus. Leuk! Dat ga ik natuurlijk een keer uitproberen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de les. Ik houd het voorlopig bij naturel. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha, hoe verzin je het, ze zijn echt te leuk, die duckienagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze leuk,ik heb het gelijk aan mijn dochter laten zien,die vind het helemaal geweldig

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!! Maarreh,... dat aflikken spreekt me niet zo aan... hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi, super! Je bent me er ééntje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Mijn drie dames zullen heel blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo leuk leuk leuk!!!
    Wie weet ga ik het ook een keer doen, wanneer mijn nagels weer iets langer zijn....
    Moet wel even een leuk stripboekje bij de kringloop vandaan halen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk! dit ga ik aan dochterlief laten zien :) vind ze vast superrrrrr!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!