maandag 10 oktober 2011

Swappen.

Charlotte deed een lapswap. En aangezien mijn constante belusting op stofjes deed ik mee. Ik stuurde vier lappen op, en kreeg er vier weer terug.





Een stofje van Esther en drie anonieme. 
Ik ben ook heel benieuwd waar mijn stofjes terecht zijn gekomen.  
Uiteraard vergat ik om van mijn eigen lapjes een foto te maken.
Eentje kan je in ieder geval zien bij haar.


Verder ging ik in verloren uurtjes stug verder met het jurkje voor het meisje. 



Helaas werd ik gisteravond even geveld door een ouderwetse migraine aanval. Anders was hij vast al af geweest :-) 

9 opmerkingen:

  1. het jurkje is echt leuk geworden zeg, zo,n leuk stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes, goede combi ook. Daar is je dochter vast heel blij mee. Beterschap...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die hertjesstof is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat jurkje! Helemaal top!
    Ik hoop dat de migraine aanval ondertussen over si.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief stofje! Daar is je meisje vast blij mee. Fijn dat de migraine over is! (ga ik van uit tenminste, anders had je vast niet kunnen bloggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sterkte met je migraine. Heb het zo nu en dan ook wel eens, en het is echt niet tof :(

    en ook al had ik het de vorige keer al gezegd: ik vind het stofje van het jurkje zoooo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!