zondag 2 oktober 2011

Count your blessings #6.




Deze week werd ik blij van,
♥ Een bezoekje aan de kinderarts. Met een kind die vanonder de groeicurve in de curve was gegroeid. Een kind waar het nu heel goed mee lijkt te gaan. Sorry ik hou nog even een slag om de arm.
♥ Een immer vrolijk klein meisje.
♥ Een gezellig dagje uit met mijn moeder.
♥ Mijn nieuwe jas.
♥ Minder blij werd ik van de houtrot die door de glaszetter kennelijk over het hoofd was gezien. Blij werd ik weer van mijn handige man die het voortvarend aanpakte. 
♥ Dat ik uitermate goed slaagde op de lappenmarkt.
♥ Een gezellig tuppertrutavond bij mij thuis. Waar ik als gastvrouw werd verwend met een prachtige schaal. 
♥ Tussen de stoepkrijt tekeningen deze sommetjes van het kleine meisje in de tuin.

Nog meer zegeningen vind je hier:
Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Suus - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess

15 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig weblog heb je...daar word ik ook helemaal blij van;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke week vol zegeningen en dan heb je de zon nog niet eens genoemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi week. Ik word blij van de foto's van de grote vriendelijke reus, alias Obi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stofjes en wat fijn dat je meisje goed groeit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach dat lieve meisje..... Mooie jas heb je! En die grote wollige harige poes van jullie, LOVE HIM!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stofjes! En wat fijn - in de groeicurve! Mooie zegeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die stoeptegelsommen. Je zou de tegen er bijna uithalen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie week zo te lezen. En wat een heerlijk beest die kat van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne blessings! Wat een heerlijk dier, die kat van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stop de persen! Ik ben helemaal wild van de roze slacouvert. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zegeningen, zegeningen, zegeningen, de zegeningen liggen op straat onder andere.Je hoeft ze alleen maar te zien......

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!