maandag 17 oktober 2011

Count your blessings #7







Deze week werd ik blij van,
Dat ik de olijke tweeling weer in mijn armen sloot na het kamp avontuur.
Dat ik weer lekker veel tijd achter de naaimasjien doorbracht. En ik overliep/loop van crea ideeën.
Een prachtige dag op het strand.
Mijn lieve, soms ook onuitstaanbare, maar meestal lieve kinders.
Het vooruitzicht van een heerlijke week herfstvakantie.
Fijne week!

Nog meer zegeningen vind je hier:
Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Suus - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess

15 opmerkingen:

  1. Jaaaaa, hier ook een weekje herfstvakantie en ik ben zelf ook vrij... heerlijk vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij hebben volgende week herfstvakantie, fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie week. Geniet van jullie weekje herfstvakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk uit! Hier hebben ze ook vakantie, ik helaas aan het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh heerlijk he en dan dat goddelijke weer weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat strand! Mmmm om van de smullen, haha en dat varkensneusje ook ;-) Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's! Jullie hebben er zo te zien een zalige week op zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige foto's. En die onderste is echt supergrappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier nog 4 daagjes en dan ook herfstvakantie, ik heb er zin in. Helemaal als ik jouw heerlijke strandfoto's zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow, die zon, wat fijn.
    En dat kleine roze varkentje mag er ook best wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, die laatste foto. Geweldig, dan vergeet je zo de achter het behang plak momenten weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat zien die strandfoto's er heerlijk uit , mmmm ik heb zin in een uitje naar de zee , wie weet lukt dat morgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!