maandag 24 oktober 2011

Count your blessings #8







Deze week werd ik blij van,
♥ Herfstvakantie en blije kinders.
♥ Het nieuwe tuniekje voor het kleine meisje, zo'n leuk stofje!! Én, hij is te bestellen bij mij. Zie nieuw tabblad bovenin.
♥ Mijn handige man, die de houtrot voortvarend aan blijft pakken.
♥ De thuiskomst van de zoooo gemiste senseomasjien :-) 
♥ Het creeën van mijn eerste recycle jurkje. 

Nog meer zegeningen vind je hier:
Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Suus - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess

12 opmerkingen:

  1. Wat ziet het kleine meisje er weer stralend uit en inderdaad erg leuk stofje! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent weer steeen goed bezig :-)
    ennn wauw t jurkie is te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk bloesje heeft jouw meisje aan... Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tuniekje/jurkje....helaas geen kleine meisjes meer =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gets houtrot...
    wat handig dat jou man
    dat zelf kan verhelpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zou bijna zelf zo van die glijbaan willen roetsjen ;)

    Enne fijn dat je weer een lekker bakkie koffie kunt zetten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super leuk tuniekje echt heel leuk en die stofjes zijn ook zo leuk.
    en je dochter staar er zo leuk op echt een meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die eerste foto, super! I love it ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word ook altijd zo blij van koffie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!