woensdag 12 oktober 2011

Daar gaan ze.....(De olijke tweeling gaat op kamp)






15 opmerkingen:

  1. Hier regent het pijpenstelen, hoop daar wat beter weer.
    Ik denk bij schoolkamp altijd een lekkere rustige week te hebben maar zodra hij niet op de gebruikelijke schooltijd thuis komt ga ik 'm al missen... 't Lot van moeders?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk hebben ze het droog onderweg...
    Kamp.....màn....onwijs gaaf! Voor jou zal 't wel heul stil worden denk ik...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig. Zet het deurtje van de wasmachine maar vast open. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat wordt vast en zeker bere gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, spannend! Hopelijk wordt het weer nog wat beter! Maar leuk wordt het vast wel en zo te zien hebben ze er wel zin in. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh nou ze zijn erop gekleed ;-)
    hihi blijven ze lang weg?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hoop zooi heb je dan toch mee, hè? Ik neem aan dat ze niet zelf hun bepakking op de fiets hoeven mee te sjouwen..... Kamp is echt GAAF!! Je zal ze wel missen. Het zijn er ook meteen twee tegelijk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend! Hopelijk hebben ze een geweldig kamp. Geniet van de rust in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai en wat nemen ze veel mee! Hopelijk hebben ze het helemaal naar hun zin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aah en ze zwaaien nog.
    ik stond laaste keer half uur te wachten bij vertrek jongste en ze keek niet op of om.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn oudste verheugd zich nu al op kamp (einde van dit schooljaar). Mijn moederhart is iets minder enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!