vrijdag 7 oktober 2011

Dit gaat voornamelijk over koffie.

De senseo schee er mee uit. En alhoewel nog in de garantie garandeert dat niet een constante stroom aan koffie. En ben ik hem gewoon een week of twee *huilend* drie (?) kwijt. Voorlopig ben ik dus overgeleverd aan de grillen van het ouderwetse  koffiezetapparaat. Ik weet dat de smaak wel weer went, maar voorlopig giet ik kokhalsend de cafeïne naar binnen. 


Vanmorgen goot ik daarentegen nog intens genietend een kopje cappuccino naar binnen. Het kleine meisje ging met haar groep naar de biep. En ze werd geëntertaind met een verhaal over Fiet, Fiet wil rennen. Dat was best wel leuk, want het ging over harde wind. En buiten woeide de wind hard en sloeg de regen tegen de ramen. 
De moeders werden als makke schapen naar boven gedirigeerd. En getrakteerd op cappuccino en een lezing voorlezen. 



En ik naaide ook weer wat, ik naaide wederom een jurkje. Een jurkje met hertjes en retro motiefjes. Voor mijn kleine meisje. Omdat jurkjes haar zo leuk staan.

14 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een nieuwe senseo staat. Of ben je al aan de smaak gewend?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Straks wil je alleen nog maar filterkoffie meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zetten nog steeds ouderwetse koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik klikte op dit bericht omdat ik het woord 'koffie' zag, hoe verslaafd kun je zijn.... ;-) Maar je jurkje is ook prachtig, wat een mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook mijn senseo, maar ben wel in de verte aan het lonken naar zo'n George Clooney-apparaat. Wat heerlijk is dat! Maar: niet heel handig dat die koffie niet hier in 't Dorp te krijgen is. Én, ook niet geheel onbelangrijk: De senseo doet 't nog prima, dus tja, waarom vervangen he?

    Ik vind het stofje geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou mijn senseo staat onder veranda in de tuin, en ga hem niet meer gebruiken!
    Omdat hij het nog doet vindt ik het zonde om hem weg te doen, maar ik kreeg vorige week voor mijn verjaardag een philips, waar je koffiebonen in kan doen maar ook gewone gemalen koffie kunt gebruiken,filterzakjes heb je niet meer nodig.
    En moet zeggen dat je hiermee een hele kan koffie mee kan zetten, dus niet maar 1kopje per keer.
    Een aanrader en is volgens mij net even uit!
    Mijn naam: stoffieleut, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben ik benieuwd naar dat kleedje! En volhouden hé zo zonder Senseo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk stofje! Bij ons hier de enige echte ouderwetse koffiefilterkoffie, hoezo kokhalzen? ;-). Dan weet je wat je te wachten staat ...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Liene,
    Hahahaha ;-) Doe dan maar met heel veel melk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf stoffie.
    En een lezing over voorlezen? Vertel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja, ik kan me er niet in inleven, ik drink helemaal geen koffie... Ik zou toch zeggen: als je je koffie kokhalzend naar binnen werkt, kan je het toch ook gewoon laten staan? Maar het stofje is 'jättekul' (cool!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oeh, balen he als je senseo er mee nokt, ik zou m ook niet kunnen missen hoor :(
    Ik heb niet eens meer een ouderwetse koffiezetter in huis!!! Al mis ik soms wel die geur van zo'n apparaat. Dat je huis zo lekker naar de koffie ruikt!!! Dat dan weer wel ;)

    Leuk stofje trouwens van het jurkje!!


    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!