vrijdag 25 november 2011

Ahum, de verlate uitslag én twee leuke jurkjes.

Shame on me. Zou ik bijna vergeten de Uitslag bekent te maken van de GiveAway. En shame on me, het was niet het kleine meisje met de gelukkige hand. Het was zo'n nummer generator. 
Maar hoe kwam het dan dat ze het bijna was vergeten....
Ik was druk met het omzetten van stof in jurkjes. 
En voor het eerst in tijden zei het meisje weer eens, die vind ik leuk. En dus komen er niet twee in de sjop, want ik heb haar die ene lekker kado gedaan. Voor haar vierde verjaardag.
Zien? Hij is namelijk wel superleuk geworden !






Er moeten nog wel knoopjes op. En ik zie nog wat draadjes her en der. Denk je nou hè wat jammer, die wil ik ook....
De volgende, wel even anders natuurlijk, is al in de maak.



Het priegelwerk aan een übercute tuniekje maatje 86 heb ik even weggelegd. Niet alle dagen zijn geschikt voor priegelwerk :-)

Zou ik dan nog bijna de uitslag vergeten te vermelden....
Liene, jij bent de gelukkige! 
Ik zal het pakketje zo snel mogelijk naar je opsturen.
En voor de rest, wees niet getreurd, binnenkort doen we gewoon weer een GiveAway!!

10 opmerkingen:

  1. Liene gefeliciteerd!!!

    Sjaantje, wat ziet het er weer keileuk uit!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtig jurkje. Echt super gemaakt! Kan me voorstellen dat ze die zelf wilde houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, LIene!

    Wat een prachtige jurk, de stofjes zijn prachtig! Ik zou ze ook zelf houden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo 'n schattig jurkje moet natuurlijk gedragen worden door een even schattig meisje. Groot gelijk dat je het haar cadeau doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wauw, wat ben ik een mazzelaar! Heb ik zomaar jouw give-away gewonnen. Ben een enorme bofkont. Dank! En het jurkje is echt super! Hele mooie stofjes heb je ook bij elkaar gezocht, erg mooi cadeau voor je jongste! Een dikke bedank kus van mij voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig met dat kantje! En een dikke proficiat aan Liene.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!