dinsdag 29 november 2011

Autoperikelen.

Terwijl mijn door pillen onderdrukte migraine mijn hersens deed kraken. Ik vier uur probeerde te stoppen in de tweeënhalf uur peuterspeelzaalpret. Op jacht ging naar kadootjes waar ik op het worldwideweb niet voor kon slagen. Terwijl ik nog snel wat laatste boodschappen deed. 


Minutieus uitrekende hoe laat ik thuis zou zijn, en het kleine meisje op tijd op zou kunnen halen. Zodat ik haar niet verweest en sip kijkend op een peuterspeelzaalstoeltje zou aantreffen. En dat terwijl ze geeneens zin had om te gaan. Zij word tenslotte al bijna vier, en de rest is nog zo jong, mammie ze pakken steeds alles af...Maar ik dwaal af. 


Terwijl ik de auto startte om op tijd mijn meisje te gaan halen. Werd na een dertig meter mijn oog getrokken door een zwak brandend accu lampje. En vulde mijn neus zich met een branderig luchtje, en er leek warempel wel rook uit de ventilators te komen. Paniek maakt zich van mij meester, en ik ga naarstig op zoek naar een parkeerplaats. En onderwijl spoken er een hele hoop scenario's door mijn hoofd. En snert wat is het druk op het dorpsplein, nog één plek. En wel pontificaal voor de blokker. 


Ik en vuur is een hele slechte combinatie. 
Manlief gebeld, motorkap open, geen vuur!! Auto afgesloten en op een draf naar de peuterspeelzaal. Ondertussen arriveert manlief, die de auto ophaalt, en snel het euvel vind. En gelukkig valt uiteindelijk alles mee, is slechts de v-snaar van de dynamo afgelopen.   


#fail

7 opmerkingen:

  1. nou ben ik wel benieuwd welke pillen jij hebt, die van hielpen de afgelopen dagen zeer weinig... (immigran)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus jij hebt gelijk je panty uitgetrokken en om die dynamo gelegd?
    (dat zie je toch altijd in films pffffff)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zou ik ook niet zo blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jee wat een toestand,
    gelukkig kon je de speelzaal belopen.
    en is het gelukt met de pakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, helemaal niet fijn, en al helemaal niet op zo'n moment. Ben blij dat het nog mee viel! Hoop voor je dat je migraine inmiddels helemaal is opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, jij ook al auto pech! Het had met de dag te maken vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Techniek moet het gewoon doen. Punt. (vooral in dit soort situaties)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!