zondag 6 november 2011

Count your blessings #9.












Deze week werd ik :-) van:
♥ Alweer de eerste voorjaarsbloeiers in huis.
♥ Wederom weer eens een heerlijke wandeling op het strand, het houd maar niet op !!
♥ Nog steeds knisperverse was aan de buitenlijn.
♥ Het recycle jurkje wat afgeraakte, maar of ik er nou echt blij mee ben......
♥ Mooie stofjes !!
♥ Een dagje Haarlem met mijn lieve nicht. Superleuk geslaagd. De teckelpennen vind ik echt helemaal geweldig. En de kleine beestjes vormen een deel van het peuterspeelzaalafscheidskado van het kleine meisje.
♥ 



Nog meer zegeningen vind je hier:
Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Suus - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie robotstofjes en die teckelpennen vind ik helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! En dat jurkje is echt prachtig, lekker retro!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes! Geloof ik dat je daar blij van wordt ;) Ik ben vooral fan van de stofjes en pennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig allemaal. En super, al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmm t jurkie vinnik zo op d ehanger.. erg groen... doe m eens aan??;-)
    maar die stofjes zijn zzzzzuperleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien moet je haar vanaf nu maar ´al veel minder klein meisje´ gaan noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat Robotstofje!!! Ik heb een heel robotfan in huis, waar heb je dat stofje vandaan als ik vragen mag? ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk allemaal,en heerlijk zo,n wandeling .hihi en die tekkels zijn echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De teckelpennen hebben wij in visjes....en ik vind zo lekker schrijven...jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het jurkje geweldig!! En ik weet in welk Haarlems winkeltje je geweest bent, ik was er van de zomer ook een keer, wat een paradijs hè....!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voorjaarsbloeiers?
    Ooooh, de zee :) Volgende week zie ik de zee en strand met palmbomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!