vrijdag 18 november 2011

GiveAway!

Bijna nog een dag ben ik alweer drie maanden aan het bloggen. 
Én bovendien ben ik hier druk bezig voor mijn Wepsjop, die ik maandag online wil laten gaan! 
Reden dus voor een leuke GiveAway :-)
En wat valt er dan wel niet te winnen??



Een blad voor handwerken uit 1957 met werkblad!
Een uitgave van Uw sterrenbeeld in kruissteek uit 1982.
Een blad 101 handwerken uit de jaren 70 denk ik.
2 leuke postkaarten.
Flow kleurboekje.
En een lap stof.

Wat zijn de spelregels,
♥ Volger zijn heeft zijn voordelen extra speelkans :-) Volger worden mag, maar hoeft niet.
♥ Zegt het voort!! Door een linkje plaatsen op je blog, of erover twitteren telt je deelname dubbel of driedubbel als volger. Laat het me wel even weten in je reactie.
♥ 25 november trekt het kleine meisje het gelukkige lot. 


Dus doe eens gek, en doe lekker mee met Sjaantjes GiveAway!! 

23 opmerkingen:

  1. ik wil wel mee doen maar ik weet niet hoe ik een linkje moet plaatsten op mijn blog,het lukt mij niet om dat voor elkaar te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh superleuk weer natuurlijk doe ik graag mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe heel graag mee! Leuk! En ik ben volger! En er staat een linkje op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigen webwinkel? Goed bezig zeg! Wat ga je verkopen?
    Spannend altijd, een give-away, win ik 'm wel of niet?
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten en heb je give-away ook op facebook gezet, twitteren doe ik nml. niet... Volger ben ik, de eerste misschien wel - telt dat ook extra-:)
    Succes ermee en ben erg benieuwd naar de lancering van je webwinkel, plaats je daarvan een link op je blog?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shock! Ik volg je nog niet eens! Wat erg! Meteen even gedaan!
    En ik doe heel graag mee met je leuke giveaway! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give away! En die oude boekjes ... Dus wij willen graag mee doen! We zijn volger en vanaf morgen staat er een linkje op onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee (en een link geplaatst op twitter mijn naam is ladyknit)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je jubileum!
    GA ZO DOOR.
    En ja, ik door graag mee en maak graag kans op deze gave GiveAway.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat super, je eigen shop! Ik ben benieuwd! Ik doe mee! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, ik doe natuurlijk mee!! :) Uhm denk dat het meer zin heeft om over dit stukje te twitteren. Ik schrijf op het ogenblik zo vaak op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja leuk, ik doe mee! Zal een linkje plaatsen (en volger ben ik natuurlijk ook)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei, ik lees 't nu pas. Ja, ik doe graag mee en je volgen doe ik al en fb of twitter, dat heb ik nie..
    Een webwinkeltje?
    met rokjes?
    jurkjes?
    vertel?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé, wat 'n leuke give-away. Ik ga dus gek doen en lekker meedoen met Sjaantjes give-away ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nieuwe poging; zojuist lukte het reageren niet.
    Maar ik doe dus graag mee, ben zojuist volger geworden en ga zo over je twitteren. Groetjes, Aafke(45)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag je reactie bij silly old suitcase en ik dacht....even kijken bij Sjaantje :) Ik doe heel graag mee met je give-away en word volger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hai,
    Ik wil graag meedoen met je give away! En ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei, oei, ik had nog niet meegedaan aan deze! En het is z'on leuke giveaway :)...

    Bij deze dus waag ik een kansje...volgster was ik al en een linkje plus fotootje plaats ik ook even :)

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoera, heel leuk, ik volg je via Bloglovin' en duim voor mezelf ;-) Wat een leuk pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik zag dat ik nog helemaal geen volger ben!! (ik dacht dat ik dat al wel was, want je hebt een leuk blog en ik ben dol op leuke blogs ;0
    Helaas voor mij te laat voor je give away. Maar de volgende keer beter!
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!