woensdag 9 november 2011

Henk from outer space.


23 opmerkingen:

  1. hihihi bewijs geleverd t is een alien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kun je toch af en toe lachen om je eigen kat(ten)! In het gewone leven doorgaans redelijk sierlijke wezens met een meestal intelligente blik. En dan staan ze op de foto...iets minder flitsend zal ik maar zeggen :-) Groet, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woei! Pas maar op dat ie niet wegvliegt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. (Xfiles muziekje in de achtergrond, met griezelige stem): Look into my eyes....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het verbaast me dat jij ook vaak voor de witte variant gaat. Ik vind jouw huis zo vol met kleur. En zelfs de kat is niet wit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thanks for joining tina´s ww with this cool shot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Henk??? Da's hier De Favoriete NerdyNaam van de Polletjes. Samen hebben ze er enorm lol om, maar ik word er echt compleet gestoooooord van.

    Gave kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahahah geweldig! Ik denk dat mijn kat ook van een andere planeet komt :O

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Henk is ALTIJD zo cool! Zelfs in zijn alien-outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Scary! Goed Halloween kostuum zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toevallig heb ik net het kattenverhaal van Drs. Happolati gelezen! Dat ging ook over flitsen en katten.....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!