woensdag 2 november 2011

Mahaam, mag ik ook een bril?



20 opmerkingen:

  1. ohhhh jaaaa toeee?? t staat dr goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! En als er dan eentje hebben, dan willen ze liever geen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste foto, geen twijfel over mogelijk: ze heeft echt een bril nodig ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat haar prachtig. Alles staat haar trouwens prachtig. Het is gewoon een mooi kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. typisch, als ze er geen nodig hebben willen ze er één! Schattig is ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha..zo herkenbaar :)

    Mijn jongstedochter is ook helemaal weg van brillen. Als het even kan, koopt ze er 1-tje (zonnebrillen met lichte glazen, want moet wel echt lijken he?!)..totdat ze met oudstedochter was gaan shoppen en terugkwam met een leesbril!! Dat doen we dus niet haha..

    En leuk he van de apenheul. Wel superjammer dat ik er op de laatste dag in het laatste uurtje achterkwam anders had ik het wel veel eerder vermeld!

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker meisje, en ze word zo groot!! Ik heb gelukkig je blog weer gevonden.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En op zo'n moet snoetje is dat héél erg mooi en zeker als het maar voor even is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige foto sessie! Wat zijn zo toch herlijk he die kids ♥
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!