maandag 21 november 2011

Over de tandarts en mijn enigste eigen wepsjoppie!!

Vandaag moest ik naar de tandarts, alweer. Alweer? Ja alweer. Om een lang verhaal kort te maken. Slecht gevulde kies, aangetaste buurkies en een gebroken vulling die voor onzalige luchten zorgde. De eerste twee werden weken geleden al aangepakt en de derde werd voorzien van een noodvulling. Die noodvulling die de volgende dag al afbrokkelde. Die noodvulling werd vandaag verwisseld voor een echte. En ik, ik ben al jaren panisch. Zeg afspraken op het laatste moment af. "Vergeet" oppas te regelen. Ik, ja ik was vandaag koelbloedig. Dank zij een nieuwe tandarts, die kennelijk wel weet hoe het werkt. Maar heel even, nadat ik koelbloedig binnen stapte, heel even kreeg ik het spaans benauwd. Gelukkig hervond ik mezelf :-) En hoewel het nooit mijn hobby zal worden, word de tred erheen steeds makkelijker.

Of kwam mijn lichte tred door het heugelijke feit dat ik vandaag mijn wepsjop opende? Na lang gewik en geweeg. Na gedub, getrut en getwijfel. Heb ik het dan toch maar gedaan. En zijn de jurkjes niet alleen te zien hier op mijn blog gesjowd door het kleine meisje. Maar zijn ze vanaf vandaag ook te koop!! En wel hier

Pssst je kan nog t/m vrijdag meedoen met mijn GiveAway !!

6 opmerkingen:

  1. oo jaa die tandarts, vreselijk.

    he maar wat een leuke wepsjoppie echt super, heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de opening van je websjoppie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat een mijlpaal. Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dubbel proficiat! Eentje voor je moed bij de tandarts en eentje voor je webwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he gefeliciteerd !! dat je maar vele leuke jurkjes mag verkopen!
    en je sjoppie ziet er erg gezellig uit met die vrolijke kleur stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, je sjoppie! Maak je ook op bestelling voor grotere meisjes?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!