dinsdag 8 november 2011

Over kleine meisjes en potloodrolletjes.

 Het kleine meisje word groot. 
Eind december word ze 4 en in januari word ze verslonden door de basisschool. Rest mij niks anders als stilte. 
Maar dat is weer een heel ander verhaal. 
Eind december word ze 4, eind december neemt ze afscheid van de peuterspeelzaal. 
De peuterspeelzaal waar ze dan ruim een jaar met enorm veel plezier naar toe is gegaan. 
En tja dan nemen we natuurlijk gepast afscheid. 
Met een potloodrolletje. 
Dus, ging ik aan de slag.



 Eén gedaan, nog vijftien te gaan......

13 opmerkingen:

  1. Ooooooooooooooooooooooooo wat leuk!!!!
    Wel veel werk he, of misschien lijkt het mij veel werk en gaat het jou heel makkelijk af...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukleukleuk, moet ik onthouden voor een verjaardag in het voorjaar hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél leuk! Ze zullen content zijn daar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, jij hebt moed!
    Maar het is wel heel leuk! De kids zullen blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo he dat is een werk,wel heel erg leuk hoor.
    succes met de rest.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee..
    maar wat een werk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee!
    Maar wat een werk heb je jezelf op de hals gehaald. Succes,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, zó weinig nog maar? Eitje toch! :-)





    Maar nog eens wat: inderdaad zeg, die stilte zal ..oorverdovend zijn, denk ik...! Maar goed: tot die tijd, enjoy je tijd met dat kleine grote meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig cadeau! Heeft iemand al gezegd dat jij een supermoeder bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!