woensdag 30 november 2011

Spannende tijden voor kleine meisjes.


20 opmerkingen:

  1. ach gossie.... zo zie je maar weer wat ene impact t allemaal heeft voor die kleintjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhhh wat lief,gezellig weer bij jou in bed gelegen vannacht??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm zou er zo bij willen kruipen :) Leuk dekbedovertrek!
    Raar trouwens...jouw blogjes komen niet op m'n dashboard terwijl ik je wel volg.... enig idee hoe ik dat kan oplossen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Mars,
    Dat heb ik nou ook met een aantal. En sommige blogs dieik volg krijg ik met geen mogelijkheid in mijn leeslijst. Ik heb geen idee wat de oplossing daar voor is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt een lieve foto, fijn en veilig om even bij mama in bed te kruipen :)
    Wat betreft die blogs op je leeslijst.... als je je als volger hebt aangemeld, maar je vind'm niet terug op je leeslijst, dan kun je de blog ook toevoegen aan je leeslijst door de URL in te vullen ipv blogs te selecteren die je volgt (en waar die ene dan niet tussen evrschijnt....om wat voor reden dan ook...), ik heb dit ook wel eens en via dit omweggetje werkt het wel. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige foto, idd spannende tijden voor de kids. Die van mij snapt het allemaal nog niet, volgend jaar doen wij ook mee. Heerlijk toch, nog even bij papa en mama in bed?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, mijn kleine jongetjes gaan juist heel hard stuiteren....
    Wel lekker rustig zo'n dutje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon lekker veilig in het bed van papa en mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach jee, het is ook wel heel veel Sint hé? Gelukkig is de veiligheid van papa & mama dichtbij.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooo heerlijk een kacheltje in je bed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn het! Mijn jongste zoontje is er ook erg druk van. Prachtig dekbed heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ow sinterklaas stress? wat een schattige foto!
    Ik krijg trouwens jou berichtjes ook niet in mn leeslijst! Wat ik heb nog heel veel dingen niet gezien, zag ik net. dus ik ga een even nog rondkoekeloeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. *smelt* (psst, wat een prachtig dekbed)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een leuk dekbed en een fijn plekje om te mogen slapen.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!