zondag 4 december 2011

Count your blessings #10.




 Deze week maakte ik bedroevend weinig foto's merk ik bij het schrijven van dit logje.
In de aanloop van het heerlijk avondje werd het onze kleuterende peuter regelmatig even te veel, wat resulteerde in vele huil en gil buien. 
Het heerlijk avondje maakte weer een hoop goed, al die opgetogen gezichten :-)
En wat zijn we verwend, en wat zijn we gezegend dat we ze zo kunnen verwennen!
Morgen nog de diverse sintvieringen op de diverse scholen en dan keert hopelijk de rust weer even terug.
En kan ik een poging wagen zelf kerstballen te maken, maar daarover later meer! 
Nog meer zegeningen vind je hier:
Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Suus - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess

10 opmerkingen:

  1. ohhhh leuk echt jouw kleurtjes ook die ehm zelfgemaakte kerstballen to do ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, lief die prinses-met-serieus-gezicht-aan-het-ontbijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zal nu wel slapen als een prinsesje ;o)
    Succes met je ballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf dat een ongelooflijk mooi bloesje vinden... Mooie meid is ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, dat stralende gezicht op die tweede foto en dan die associatie in die andere hand (dichtknijpen) dan die die de microfoon vasthoudt....
    Je bent inderdaad gezegend met zo'n prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och dat prinsesje aan de tafel *zucht* :) Fijn dat jullie een leuke sintviering hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weinig foto's maar die eerste is super! Net als dat bloesje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn oog viel ook meteen op het blousje. Prachtige stof!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!