zondag 11 december 2011

Count your blessings, '60 Style #11.








Deze week werd ik blij van,
♥ Een nieuw jurkje. Het zit een beetje tegen, maar hij is bijna af. En het is toch gewoon een stofje om blij van te worden!
♥ Wii-avonden, wii-middagen, waarin samen werd gezongen en geguitar hero'd.
♥ Een rondrit Nederland. Waarbij wij eerst koffie gingen drinken bij mijn tante en oom over de dijk. En vanwaar we een prachtig poppenhuis meenamen.
Om vervolgens door te rijden naar mijn moeder die haar verjaardag vierde.
Helaas werd het kleine meisje ziek, en zij sliep dwars door de avondmaaltijd heen. Uren later, en weer thuis voelde ze zich gelukkig weer een stuk beter.
Nog meer zegeningen vind je hier:
Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - 
Margriet - Marieke -
Barbara - Anouk - Linda
 

13 opmerkingen:

  1. wat een leuk jurkje,en die Wii lijkt ons zo leuk, wij zitten er ook aan te denken om er 1 te kopen met ons allen,hebben jou kids er veel plezier aan?en doen jullie ook wel met het hele gezin een spel??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig poppenhuis!
    Het lijkt me zo geweldig om als klein meisje op te groeien met een reutel van die stoere broers.
    Ik vind mijn zusje heel lief, maar droomde vroeger van grote broers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh beterschap met de kleine meis en een poppenhuis is idd errrug leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat eerste jurkje is prachtig! Leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker fijn jurkje van een prachtig stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat poppenhuis is cool (ruilen voor mijn Hert haha grapje)
    leuk dat je hebt gereageerd op mijn blog.
    (je kan nog meedoen met mijn give-away als je wilt :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat poppenhuis is mooooi !
    Wat een zegeningen telde jouw week zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne volle-achterbank-foto! En wat lijkt ze groot op de foto met de microfoon!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat jurkje leuk geworden! Geweldig om dat zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er zo gezellig uit allemaal!! :-)))))) Prachtig jurkje, mooi stofje inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!