zaterdag 24 december 2011

En dan nu voor het echie!!

Vier!


24/12/07



24/12/11

22 opmerkingen:

  1. Jeej vandaag Vier! Gefeliciteerd! Oh, pasgeboren babietjes, en kindjes in pyjamaatjes vind ik altijd zo bijzonder *smelt*. Een hele fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach-dat snuutje-onbetaalbaar-helemaal in haar sas en klaar voor een mooie feestdag. Geniet ervan-gefeliciteerd!
    xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals proficiat met de kleine, grote meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prachtige dochter!
    Wat gaat t hard he?
    Geniet van deze dag en maak er een mooi feestje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met die mooie dochter van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat gaat de tijd toch hard, van zó klein, naar alweer zó groot!
    Van Harte Gefeliciteerd met je grote, kleine meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooohh, die baby-foto!
    En zo'n lekker rose meisje het ook is, lijkt me heerlijk met al die mannen (typte zij een beetje jaloers).
    Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er is er één jarig Hoera Hoera,
    dat kun je wel zien dat is zij...
    Van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je mooie meis! Ik vind dat ze er écht Heel Erg Jarig uitziet. Hoop dat jullie een fijne dag hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, kleine meisjes worden (heel snel) groot. Nog van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte! Ze ziet er zo wijs uit, waardoor ze veel ouder lijkt dan 4....vind ik dan :)
    Zo te zien heeft ze genoten van de cadeautjes op bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog een dikke proficiat aan het 4 jarige meisje! En ik blijf gek van haar krullen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd! Kleine meisjes worden groot..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veeeeeeel te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je grote meid!
    Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!