dinsdag 6 december 2011

Home sweet home #6.

Kerstversiering is eigenlijk nooit echt mijn favoriet geweest. Maar nu de Sint het pand weer heeft verlaten. De dagen korter en de avonden langer en donkerder. Mijn kleine meisje voor de laatste paar weken mijn dagen nog opluisterd. Werden mijn zinnen zomaar even geprikkeld door dit,


En toog ik in gezwinde spoed naar de Hema voor wat kleurige bordjes, iets meer Sjaan zeg maar.



'T is even een hele klus, maar ik vind ze bijzonder grappig :-)


Home Sweet Home is een idee van Barbaramama

25 opmerkingen:

  1. Jeee wat een leuk idee!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm die bordjes van jou zijn idd leuke dan in dat ehmmblad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk zeg! Juist met de hemabordjes. Ga ik onthouden voor in de kerstvakantie. Nu eerst druk, druk, druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!! die ga ik linken in mn rijtje 'allemaalleuksophetwww'

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi!! Geef mij ook maar de kleurtjesversie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw die is leuk,hoe maak je die dan?heb je ook een beschrijving?jij hebt het uit een boek , maar ik zie geen beschrijving.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ben ik wel benieuwd of het ook inderdaad in 40 minuten klaar was :) Wel heel leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden, leuk idee... als ik me nog ergens ga vervelen deze periode voor kerst....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk-leuk-leuk! En deze kunnen het hele jaar door blijven hangen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! En jouw versie is inderdaad wat vrolijker dan de witte! (en die vond ik ook al leuk..!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel erg leuk. Vooral ook juist met die vrolijke bordjes. Erg leuk ook voor een "gewoon" verjaardagsfeest

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Mars,
    Hmm nee niet in 40 minuten ;-)
    @Fienke,
    Neehoor, lang leve de nietmasjien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat goed gelukt! ik had ze ook gezien, maar mijn slordige aard kennende dacht ik neuh.... maar het resultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, superleuk, en supergoed gelukt ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk. Ik vind jouw versie goed geslaagd. Beter dan het origineel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ja zeg, zie ik nu pas je blog! En ik maak denken dat je voorgoed was gestopt met bloggen...
    Leuk dat je weer bent begonnen, ik ga je weer volgen.
    De bordjesbal is erreg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ow, wat en leuk ideeeeeeeee! En ik hoef er niet eens voor naar de HEMA, want heb geloof ik alles gewoon in huis :)
    Ik ga eens even wat knutselen hier.
    De grote vraag... wit of kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappig? Ze zijn geweldig! (AH heeft ook al van die leuke bordjes)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!