dinsdag 13 december 2011

Home sweet home #7.

Al enige tijd zat ik te azen op een paar planken voor boven de bank. En toen ik een gezellige middag met dochter en nicht doorbracht in de IKEA nam ik er gelijk twee mee. 


En zodra manlief binnen kwam van zijn werk werd hij thuis andermaal aan het werk gezet. 
Eerst was er namelijk werk aan de winkel met de vloer, want tijdens het verschuiven van de bank stuiten we op een enorme bult in de vloer....Gelukkig lijkt het nu weer verholpen, hup snel de bank er weer op....


En hoewel ik even moest wennen ben ik best tevreden met het resultaat.


Home Sweet Home is een idee van Barbaramama

12 opmerkingen:

  1. Leuk, daar kun je veel spulletjes op kwijt! Wat grappig, de stickerfotolijsten heb ik ook; ik ben er nog steeds niet op uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk en gezellig! En die stickerfotolijsten vind ik de max!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo leuk! Ik vind het ook zo leuk, maar ja die Man he die vindt het niet zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig zo'n extra plankje voor gezellige troepjes.
    Ik vind de bordenbol toch z geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een extra lampje maakt het ook gelijk anders in je kamer, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het leuk. En die klok ook, heb ik namelijk in de groene variant. Of had ik dat al een keer gemeld hier?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat een gezellige kleurvolle spulletjes zo!
    En nu blijk je toch nog steeds niet in mn leeslijst te staan, want ik heb weer een heleboel in te halen zie ik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik vind planken vaak een leuke, klein museum.
    Ik heb ook nog van die fotolijststickers liggen bedenk ik mij nu. Nooit een echt goede plek gevonden om ze op te plakken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!