woensdag 21 december 2011

Let me out of here!!


22 opmerkingen:

  1. Wat een treffende titel bij dit plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je wel gaatjes in het deksel geprikt?
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cute-gevangen in een pot-mooie dag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel zielig.
    Als ze eruit mogen, worden ze direct afgeslacht...;-))))
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, heb ik nou helemaal noooooit last van ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vlijtig liesje zegt: "Ik kom er zo aan,hoor, ik red jullie wel" .. Ik zeg: "Ik kom er van aan hoor. Ik red jullie niet"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The only way out is between your teeth hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig foto van een lekker vlindertje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ...en dan rechtstreeks in mijn mond! Ja hoor kom maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!