donderdag 15 december 2011

Ze maakte weer eens wat #2.

Van haar kreeg ik een enorme stapel knippies, burda's en roos patroontjes. Bij haar vond ik een leuk stofje. En samen met een stofje van de lappenmarkt maakte ik deze,


En hoewel ik haar graag klein hou, groeit ze maar door. En ik ontkom er niet aan eens een maatje groter te gaan maken. Gecombineerd met een stofje die absoluut niet meegeeft was ik genoodzaakt er een ritsje in te zetten. 


Dankzij mijn voorliefde voor biaisband ben ik daarin in ruime mate voorzien. En kon ik de onderrand afwerken met vrolijk oranje.


En inderdaad, dit is een beetje fris. Maar mijn meisje heeft een voorkeur voor blote benen en voeten. Maar ze gaat altijd zei het met wat geworstel geheel gekleed naar buiten. 

Zo en dan gaan we nu weer verder met de kerstboom.

12 opmerkingen:

  1. Super! (ben dol op oranje)heb er geen verstand van, maar ziet er ingewikkeld uit, knap hoor!
    Gewillig model deze keer? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. poe je bent weer zo produktief, echt nie normaaaal meer, wel heel leuk :-)dat wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh superschattig, dat jurkje. Leuke stof en mooi die mouwtjes! En hahaha, zulke blauwe plekken heeft jongste hier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de blote beentjes met de slofje het geheel helemaal afmaken.
    En dat leuke snoetje daarboven, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi die schoentjes, erg leuk, en wat een mooi jurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een prachtige jurk! En dat randje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer mooi gemaakt! En die blote voetjes ... we kennen het ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig schattig... Die kleine van mij heeft de zelfde voorkeur wat betreft blote pootjes... Zal wel bij kleine meisjes horen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt ze al groot! Leuke jurk en leuke stofjes!

    Maar wat een bende in je kerstbak hahaha! Heb je het uit de knoop gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk geworden - goede schoenen er bij aan!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!