woensdag 11 januari 2012

Boevige plaatjes uit den ouden doosch.






19 opmerkingen:

  1. Ja, dat klimmen over een hek deed ik ook toen ik klein was. Vervolgens liep ik weg. Mijn moeder moest me aan een touw binden....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of dat boevige plaatjes zijn, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeiemorgen! Die van de kleine over het hekken is toch super! Deed mij lachen merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat blijven we leuk vinden hè, zulke boevenfoto's. En de kinderen zelf ook - in alle leeftijden vinden ze dit gaaf om terug te kijken.

    Dank je wel. Heel leuk om ze te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar hou ik wel van ... van boeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o heerlijk, de ondeugd druipt ervan af! En de derde foto vind ik er een om in te lijsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou ja zeg! komt mijn reactie er gewoon vijf keer ofzo op. Ik vond een keer genoeg, vandaar weer verwijderd...sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo hopsa over het hek heen!(en waarschijnlijk ook boven uit het raam geklommen? want dat staat ook open ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, hele leuke foto's. Leuk om je jongens zo klein te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!