zondag 29 januari 2012

Count your blessings #13









Deze week maak ik de balans op. Zit het kleine meisje alweer drie weken op school, en het gaat super. Kan ik zo zoetjes aan eens gaan bedenken wat IK wil gaan doen met al die vrije tijd. Ga ik werken, waar ga ik werken, hoeveel ga ik werken. Genoeg om over na te denken dus. 

Onderwijl vul ik de dagen naast het nodige huishouden met puur vermaak, en beland ik al bijna op het punt dat de dagen te kort zijn.

Struin ik kringloopwinkels af met vriendin, scoorde ik een paard voor het kleine meisje. Helaas bleef het daar ook bij. Aankomende week andere kringloop, nieuwe kansen!

Schreef het meisje zomaar opeens haar eigen naam! Zelfs voor de vijfde keer is dat eerste geschreven woordje zo bijzonder!

Wandelden we in de vrieskou door wederom een prachtig stukje natuur.

En begon ik met nog maar eens aan een jurkje voor het kleine meisje. 

Fijne week!!

Nog meer zegeningen vind je hier:
Anki 
Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - 

10 opmerkingen:

  1. klinkt als een mooie week! veel succes op de volgende kringloop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jurkje!
    Geniet maar lekker van die extra tijd....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig dat het meisje voor ons nu ook een naam heeft. Alle tijd dat ik met je mee lees/leef heet ze in mijn hoofd "het kleine meisje".
    En wat schrijft ze haar naar knap, zelfs geen letter gespiegeld. Stoer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk jurkje en een leuk stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijf jij nog maar een poosje doortellen, ik geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd naar wat je in de toekomst gaat doen! Fijn in ieder geval dat het zo goed gaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk dat ze haar naam al schrijft! En dat jurkje is ook een pareltje in wording ...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!