dinsdag 10 januari 2012

En toen was het stil.




Soms wens je dat de tijd wat minder vliegt. Dat de dagen nog wat langer blijven lengen. Soms vraag je je af waar die tijd toch bleef. Ze werd gister pas geboren. En ging nu al twee dagen naar de basisschool.
En geheel volgens verwachting, huppelde zij mét nieuwe tas de school binnen.
Zette zich in de kring, en ik kon weer gaan.
Ik, die zich toch graag iets meer tijd had toegeëigend voor het afscheid.
Ik werd naar huis gestuurd.

Tja wat doe je dan...
Dan maak je nog maar eens een kleedje.
Een mens moet toch wat.

14 opmerkingen:

  1. Flinke meid!

    Dat stofje ziet er al heel leuk uit ben al reuze benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk ze nou stralen. Daar heb je als moeder toch vrede mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei nu is het echt..
    wat een blij snoetje heeft jullie meiske en wat een supertas.
    en het zal heus wel wennen (zeg ik ook telkens tegen mezelf) alleen nu nog even niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel heerlijk dat het zo makkelijk gaat voor haar!! Maar voor moeders zijn dit soort momenten lastig..... (mijn jongste gaat in maart voor het eerst naar school, ik krijg al buikpijn als ik er aan denk....).
    Hoe dan ook goed voor de kleedjesproductie!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleine kindjes worden (snel) groot..

    over 2 weken mag Abel voor het eerst naar de psz..ik heb nu al een knoop in mijn maag bij het idee.

    Succes met je stofje, dat gaat vast helemaal goed komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk tasje! En dat gevoel ken ik helemaal ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :-)ze lacht wel heel lief, wat worden ze snel groot tis toch werkelijkwaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah-wat een lief snoetje in de klas en wat stoer. Ik herken het gevoel nog. Je kind loslaten. En nu loslaten naar de middelbare school. Ik mis het contact met de basisschool nog steeds. Het is afkicken nu. Ik wens je veel lekkere tijd voor jezelf en geniet van je mooie meid. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel heel fijn, dat het zo goed gaat. En een superieur tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heus, het went wel......ooit. Het meisje heeft het in ieder geval naar haar zin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, het lot van moederschap.....
    Herkenbaar......

    Sterkte ermee....

    Groetjes Nelly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Naar huis gestuurd. Hoe durven ze! Kunnen ze geen webcam installeren? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!