donderdag 2 februari 2012

Huishoudelijke beslommeringen.

Ken je dat, die kleine dingen die klein beginnen en al gaande gigantische proporties aannemen?? Dat je denkt ik doe dit even. En dat je dan voor je er goed en wel erg in hebt. Dat je dan opeens, en dan neem ik even als voorbeeld de keuken, dat je dan opeens de hele keuken aan het doen bent. Terwijl je alleen even die ouwe vettige kranten van boven op de kastjes wou vervangen. 
Dat je je opeens omringd ziet door de inhoud van je keuken. Je halverwege eigenlijk denkt "ik ben dit zat" of "ik heb honger" maar je genoodzaakt bent dit met een positief resultaat af te sluiten. Je even door moet bijten. 
En dat is dan tevens een heikel punt van een continu rooster. Had ik de kinders gewoon tussen de middag thuis gehad voor een bammetje. Dan was ik echt niet zo gek geweest om na elfen te beginnen met zoiets futiels als het verschonen van de kranten bovenop de keukenkastjes. 

9 opmerkingen:

  1. ja dat ken ik, en wat toevallig ik ben ook met de keukenkastjes bezig maar ik heb er de hele week overgedaan, vandaag de laatste kastjes nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb van zoiets eerlijk gezegd weinig last. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha heel herkenbaar !!!
    Ik kan ook nooit 1 kamer doen maar dan moet meteen de hele verdieping,en dat krijg je dan vaak weer net niet af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, je tobt wat af. Ik heb het op FB kunnen volgen. Hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :-) maar ja nu heb je mooi alles schoon, en dat in slechts 1 dag;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo gaat dat bij mij altijd! Opruimen gaat hier ook standaard gepaart met een enorme chaos! Maar kranten op de keukenkastjes, daar heb ik nog nooit van gehoord!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe herkenbaar! Maar je hebt het maar mooi gedaan, dat is zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel herkenbaar! dat je aan een kozijn begint te verven en dat ineens ontdekt dat je (onder de verfspetters) in de auto moet springen om je kind van school te halen ;-)
    maar heee, schoon is schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha heeeel herkenbaar!
    Maar het is nu wel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!