woensdag 1 februari 2012

Ze maakte weer eens wat, maar of ze echt tevreden is.....

Een tijdje terug maakte ik aan de hand van dit leuke patroon een jurkje voor het kleine meisje.

.






















Op zich was ik zeer tevreden. Maar hier en daar zit er wat scheef. Onder andere de sierstiksels op het bovenlijfje. Bovendien is het een vrij smalle jurk, was ik niet geheel content met de stofkeuze etc etc. De jurk staat haar leuk, maar aan die kleine dingen ga ik me wel irriteren. Kortom, nieuwe kans.


Nu maakte ik hem een maatje groter. Ander stofje, en andere achterkant. Maar ik weet het nog niet, ze moet hem eerst maar eens aanpassen....      



Verdorie zeg, wat word ik niet zen, kalm en ontspannen van dit logje zeg. Ten eerste publiceer ik twee jurken waar ik niet helemaal happy van ben. Ten tweede word ik knetter van blogger. Foto's die niet netjes naast elkaar staan. Grote lege vlakken tussen de teksten *Grmbl*  Naja ik geloof dat het me uiteindelijk wel is gelukt, en anders maar niet *sorry*.

16 opmerkingen:

  1. Zijn wel echte Knofje jurkjes. schattig."!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. foto's (en jurkjes...maar ja ik kan helemaal niet naaien) zien er prima uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed gelukt dat jurkje! Enne met Blogger: blijf vooral diep ademhalen! ;)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die jurkjes zien er toch wel heel geslaagd uit hoor. En je logje is ook goed gekomen. Zen nu !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. adem in,adem uit........;-)
    ik vind ze er lief uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. naja ze zien er gewoon leuk uit hoor allebei wel....en de stofjes zijn ook allemaal hartstikke leuk....maar ja als t niet lekker past snap ik helemaal dat ej wel baalt jah...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er toch heel goed uit?echt heel erg leuke jurkjes hoor, echt niks mis mee.gewoon weer lekker trots zijn op jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja dat blogger daar word ik ook niet blij van grrrrr maar je jurkjes.... die zijn top hoor ! en ik zie geen scheef stikseltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er toch prima uit? De foto's netjes naast elkaar. Je mag je gaan ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi herkenbaar hoor, de scheve stiksels én het irritatiepuntje van Blogger, grrr! Maar het ziet er allemaal supergoed uit, dus schouders laaaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beide jurkjes zien er leuk uit!

    En die irritaties met blogger heb ik ook, zo balen dat het soms zo veel tijd kost om een blogje te maken. *ademinademuit*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, leuke stofjes! Ik vind 't heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, ik kan alleen maar zeggen dat het er heel erg mooi uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De jurkjes zijn leuk geworden! Dus nu uitademen en weer helemaal zen..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is gelukt, gene stress!! Ik vind de kleedjes wél heel mooi, zeker de onderste. Wat een leuke, contrasterende stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!