woensdag 22 februari 2012

Ze weet wel wat ze wil.

Dat het kleine meisje weet wat ze wil, wisten we wel.
Ze had eens ook al helemaal geen zin om geboren te worden in die koude wintermaand. En bleef voor het gemak gewoon 13 dagen langer.
Dus wij weten wel dat er een kop opzit.
En dat is leuk. Een beetje tegengas op de vroege ochtend ook.
Maar dan wel een beetje, niet teveel.
Deed ze het voorheen met opdrachten als, vandaag wil ik een jurk aan. Met een legging, want ik hou niet van een maillot. 
Sinds een paar dagen staat ze zelf voor haar kleding kast. 
Te dralen op een tijdstip dat ik eigenlijk beneden broodtrommels moet staan vullen.
En krijst ze, niet die jurk! En krijst ze, nee geen broek! 
Dus gaf ik vanmorgen een beetje toe.
Mocht ze dat ene jurkje aan, met haar roze Adidas jasje en haar glitter gympen.
Maar ik heb er nog wel even een legging doorgedrukt.
Want met blote benen naar school, dat ging me net even te ver. 

23 opmerkingen:

  1. Fijn hè, die tegengas :(
    Roxy wilt alleen maar jurkjes aan.
    Gelukkig ook met legging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, heerlijk zulke meisjes..hier ook zo eentje ;-)
    *'tiseenfase'tiseenfase*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, heel herkenbaar. Jongste trekt af en toe combi's aan, daar lusten de honden geen brood van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nouja zeg, mocht ze geeneens blote benen van je? Met dit weer? Hahahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met weten wat je wilt kun je uiteindelijk een heel eind komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lol! ik zie haar al staan ;) succes met de diva!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsja dan weet je dat je een dochter hebt!
    (en waarom komt dit mij zo bekend voor.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goed zo! Laat maar weten wat je wilt! Ik kan mijn kleine jongetje nog alles aantrekken...was vandaag gekleed in een paars shirtje met poezen en een paarse joggingbroek...ben benieuwd hoe lang dat nog kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Girls just wanna have fun!
    Ik was ook zo. Mijn jongens trekken nog steeds alles aan wat ik klaar leg...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha oh dit staat me allemaal nog te wachten dus! Mijn oudste is nog maar twee en wil nu bepaalde dingen al niet aan, dat heeft nu nog meer met draagcomfort te maken denk ik maar toch, ze is ook al overduidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo jammer dat juist nu de foto mist!
    Niets mis met een eigen mening en stijl! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ha, heel herkenbaar..... Ik heb het helemaal losgelaten: ze zoeken zelf maar uit wat ze aan willen! Als ze het maar de avond van tevoren klaar leggen, om de door jou beschreven taferelen op de vroege ochtend te voorkomen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oef!!!! ik wacht ook op de foto!
    (en ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om jou in mn leeslijst te krijgen..... grombel grombel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha! Ben bang dat die dag er hier binnenkort ook aankomt...mijn dochter zegt nog niet veel, maar "neenee" lukt heel aardig (en vaak).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihihi oooo wat is dit logje herkenbaar! Dochter was net zo, maar voordat ik naar beneden ging om de broodtrommels te doen zei ik 'Het is winter he'dus geen blote benen! Soms kwam ze ook met combi's waarvan ik dacht 'is dat echt leuk?'

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Laat je even je adresgegevens achter op liesmusch (at) hotmail (dot) com voor de kaartjes?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!