dinsdag 7 februari 2012

Zij schaatste weer eens wat.

Dit ben ik.
Ik dacht laten we eens gek doen.
Want hoe vaak kunnen we nou schaatsen hier.
Daar kan een gebroken heup niet tegenop.
En bovendien, paste oudste zijn schaatsen niet meer.
Dus.
Dit ben ik.
En de foto's dat ik frivool over de ijsbaan schaats laat ik maar even achterwege.
Maar het ging best aardig.
 Enig idee hoeveel spiergroepen een mens gebruikt bij schaatsen? Nee? Nou ik wel.
Maar het was best leuk.
Doen we morgen weer.
 En dit kleine meisje, die zondag nog angstvallig haar eerste schreden op natuurijs zette.
Zij schaatste vandaag de sterren van de hemel.
En na vijftien minuten zei zij,
mag ik dan nu chips.
En dat mocht.

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk! (jij liever dan ik, hahaha) Ik kijk wel vanaf de kant, het olde wief...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, ik vind dat iedereen die schaatst respect verdiend! #bijdezedus en wat een mooie, blije sjaal heeft jouw dochterlief toch om ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van al dat buitengedoe krijg je ook lekkere trek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn he, dat we hier ook allemaal kunnen schaatsen!! En wat stoer dat je zelf op de schaatsen bent gaan staan. Veel ijsplezier.
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...en warme chocomelk. Ik krijg al koude tenen als ik er naar kijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat ziet er heel professioneel uit! Ik durf nog niet helemaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goed gedaan, ik durf niet meer op de schaatsen te staan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik schaam me diep dat wij nog niet op het ijs hebben gestaan... gewoon nog niet van gekomen. Schaatsen met dikke buik is even niet aan de orde maar er eventjes op lopen.... gewoon om te kunnen zeggen dat we het hebben gedaan en het even te ervaren.... dat moet toch eigenlijk echt nog wel even.... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!