dinsdag 27 maart 2012

Blessings.


Na een week en weekend verjaardagsperikelen van de olijke tweeling. Die overigens bere gezellig waren. Ze werden weer superverwend die olijke tweeling. En we aten lekkere dingen en dronken een borrel op hun twaalfde. 
En omdat ze in de buurt was kwam zij ook nog gezellig een bakkie doen samen met haar man. 
Ooh en had ik al vertelt dat ik van haar een prachtig setje kaarten kreeg? 


Maar na al die festiviteiten snak ik wel naar een momentje rust. Rust in mijn hoofd, rust in mijn huis. En zo zette ik wat meubilair op marktplaats, en creĆ«erde weer wat ruimte. Het bevalt me goed, en ik pieker nu wat ik nog meer kan missen.
En aangezien ik voor een overheerlijke cappuccino geen barista meer nodig heb, ga ik nu even voor de hoognodige rust in mijn kop met een zalige cappuccino in het zonnetje zitten.



Meer blessings vind je bij Anki.

10 opmerkingen:

  1. jaaa het was erg gezellig,alleen een uur te laat haha,
    heerlijk he om dingen op marktplaats te zetten,het ruimt lekker op en je verdiend er nog wat aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een dikke proficiat aan de jongens! En die kaartjes zijn super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kaartjes! En heerlijk om met een cappuccino nog wat te kunnen nagenieten in het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En dat koffieapparaat staat ook op mijn aanrecht te pronken sinds vandaag. Weliswaar voor een testperiode van 6 weken, maar ik ga er heus erg van genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hier ook voor 6 weken :-) Ik weet alleen niet of ik nog wel zonder kan daarna ;-)

      Verwijderen
  5. Dat was een fijne week zo te lezen. Gefeliciteerd nog met de tweeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmmmmm... die koffie ziet er lekker uit... leuke blog trouwens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gedaan... (bedankt voor het linkje!)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!