zondag 15 april 2012

Over een klein meisje en nieuwe schoenen.

 Het kleine meisje kreeg nieuwe schoenen, het liefst ging ze er ook mee slapen. En ik, ik koester de momenten dat ze nog opgetogen word van mijn gekochte en gemaakte goed.
 Mijn god, wat krijgt ze grote voeten!! 





 Het weer was mooi, de was wapperde al in de wind. En het kleine meisje, hond en ik maakten een wandeling richting voetbalveld. Het voetbalveld waar de olijke tweeling 's morgens al 2-1 maakte. Het kleine meisje scandeerde HUP JVC en begeleide het team van nr. 2 naar een 7-0 zege. In de rust speelde zij haar eigen spel, oefende schoten op doel en schwalbe's. 



Fijne zondag!!

17 opmerkingen:

  1. Ze leeft op grote voet-zeg. Elke keer is het weer een fase afsluiten en zo worden ze langzaam snel groot-geniet zoveel je kan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schoenen, en ja, geniet er nog maar even van dat ze nog aantrekt wat jij het uitgezocht, dat is snel genoeg voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een heerlijke dag. Leuke schoentjes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie schoenen. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt? Oh, nou heb ik het al gevraagd. Ik wed dat jongste er ook wel van gecharmeerd zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mrs.T. Ja gaaf zijn ze hè! Tuurlijk mag je vragen waar ze vandaan komen. Ze zijn van het merk Stups en ik heb ze bij Zalando gekocht.

      Verwijderen
  5. ohhhh, wat een bjoeties, die schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dag daar bij jou vandaag! En die schoenen zijn bijzonder mooi. Ja die kiddies, voor je het weet groeien ze de voeten uit hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, mooie schoenen en lief hondje! Ik ben een beetje nieuwsgierig welke maat ze heeft, en ga het merk stups onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook zo'n schoenenmeisje! Maar deze vind ik echt wel héél erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!