vrijdag 4 mei 2012

Logeren.

Het kleine meisje wou zo graag logeren. Al weken lang riep het meisje dat ze wou logeren. Ze wou logeren bij haar beppe. 
Het meisje vond het best wel spannend. En sliep de voorgaande nacht een onrustige nacht bij haar mama in bed. 
Maar ze wou zo graag, ze stuiterde door huis, gaan we nu logeren? Gaan we nu al?
Dus pakten wij de tassen in, namen ook maar twee grote broers mee voor de gezelligheid. En reden de anderhalf uur naar beppe.

Er werd lustig gespeeld bij beppe. Ook met de meegenomen grote broers, er werden speren gemaakt en er werd gejaagd. En in de tuin maakten zij spannende tochten en beleefden geweldige avonturen.

Na het eten zei ze, mag ik dan nu naar bed?
En ik dacht, die moesten we er maar in houden.
En nadat ze als een echte deerne uitgebreid had gebadderd, stopten we haar in het grote bed. 

De volgende dag maakten we weer dezelfde rit, maar dan naar huis.
En keken we terug op een hele gezellige logeerpartij.

We gingen ook nog even naar de kringloop aldaar. Alwaar ik weer enorm leuke vondsten deed.
Een retro zomerjurkje voor het kleine meisje.
Nachtkastje.
Helaas riep ze thuis dat ze nog helemaal niet naar bed hoefde. Dat ze nog lang niet moe was.
De wonderen van het logeren zijn dus maar van korte duur :-)

14 opmerkingen:

  1. Hihi, een zeldzaamheid als kinderen zelf naar bed willen! Mooie vondsten en dat nachtkastje is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke logeerpartij met z'n vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukleukleuk, dat jurkje heb ik ook... inderdaad een leuk retrostofje!
    En dat niet naar bed hoeven is erg herkenbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid! En mooie vondsten zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig!!!!
    Leuke nachtkastje heb je daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk logeerpartijtje en mooie buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jammer inderdaad dat dat soort dingen dan thuis ineens niet meer werkt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Begrijp ik het nu goed dat jullie ook gewoon mee logeerden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk :-) Zover zit ik nog niet in het loslatingsproces ;-)

      Verwijderen
  9. Wat staat het kastje leuk ,het past precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gezellig toch met z,n allen logeren,super

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Okeeeeee, ik dacht dat meisje alleen ging logeren....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!