dinsdag 5 juni 2012

De olijke tweeling.

Toen ik tig jaar geleden zwanger was van onze derde, voorvoelde ik al snel dat deze niet alleen kwam. En toen ik (manlief voer over de zeven zeeën) twee kloppende hartjes zag op de echo was ik niet echt verbaasd. 
In de eerste maanden was ik moe voor twee en misselijk voor twee. Maar net als met mijn voorgaande zwangerschappen was dit stipt met twaalf weken over. En wat een deugd, mijn lijf nog jong en elastisch droeg de tweeling met gemak.
Met 37 weken, toen lopen bijna niet meer mogelijk was, werd de olijke tweeling geboren. 
Beide ruim vijf pond.
Het moment dat ik uit het ziekenhuis thuis werd gebracht door de taxi (manlief, oudste en nr 2 kwamen met de bus). En ik thuis uitstapte met twee gevulde maxi cosies bekroop mij heel even het gevoel van hoe krijg ik dit in hemelsnaam groot. 
Maar ook dat lukte. En nu zijn ze gewoon al twaalf, en gaan ze al bijna naar de middelbare. 
En daarover mijmerend komen er allemaal leuke verhalen boven. Maar dat is voer voor een volgende logje.

Kijk voor meer tweeling verhalen eens bij haar

11 opmerkingen:

  1. Gek dat je dat toch gewoon voelt hé dat er twee levende wezentjes in die buik zitten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige koppetjes. Proficiat met deze rijkdom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer naar de middelbare school - weer zo'n mijlpaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder hoor. Enneeh, je kunt wel zien dat de jongste telg een zusje is van dit tweetal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere jongens! En wat gaat de tijd toch snel, ze zijn zo groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn ze vandaag jarig. Want dit is echt zo'n mijmerlogje, van toen ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neehoor, niet jarig vandaag. Ik kwam hier en daar twinsdag logjes tegen, en ik dacht ik doe ook eens mee ;-)

      Verwijderen
  7. Wat gaat de tijd toch hard! En wat een mooie kinders heb je!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tijd vliegt en zekers als het om je kinderen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte proficiat alsnog-heel bijzonder-twins. En de verjaardagen op elkaar-mmmh weer taart. Geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!