donderdag 9 augustus 2012

Die Sanitärgebäude.

Op de camping was het kleine meisje wel eens zoek. 
En als ze zoek was dan zat ze met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid in Die Sanitärgebäude
Als een echte hangkleuter. 
En wat had ze daar dan te zoeken, vraag je je misschien af. 
Nou daar stond ze zich dan de ouwe wijven rimpels in haar handjes te wassen. 
Want daar kwam geen zeep uit het handpompje.
 Nee, ze hadden schuim.
En tja, dat spreekt een kleuter uiteraard wel aan. 
*En het verbruik steeg in onze vakantie weken enorm* 
En ach, hoewel ze het thuis met ordinaire vloeibare zeep moet doen, het blijft best leuk een beetje spetteren met water.



Voor de vakantie echt aanbrak, vond ik mijn rust achter de naaimasjien. En verlustigde ik mij aan het maken van shirts. En hoewel ik het werken met tricot hardgrondig hekel, vind ik het resultaat echt heel erg leuk. En ga ik er zeker nog een hoop maken.


En zo naaide ik lustig een deel van de voorraad weg. 
En hup ik naaide er lustig nog een wikkelrokje bij.
Ja zo een uit dat geweldig leuke boek van Mme Zsa Zsa


Tenslotte horen kleine meisjes wel een beetje in stijl over de camping te huppelen.

13 opmerkingen:

  1. Een proper meiske! En met dat shirt en rokje een schoon gekleed proper meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat heerlijk, dat gespetter van jullie prinsesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stofjes heb je gebruikt!
    En jaaaa schuimzeep is natuurlijk ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, toch nog iemand die een hekel heeft aan tricot verwerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Water is gewoon het leukste wat er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woei! tolles schuimparty in Die Sanitärgebäude! heerlijk toch, lekker knoeien. Gelukkig heeft ze genoeg mooie kleertjes om daarna schoon aan te trekken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi!!Dat kantje aan de mouwen is een goed idee ga ik onthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een prachtige foto. Zo op haar teentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yeaaah! Er is weer en blog van Sjaan en co! Heerlijke vakantieplaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk toch!! (beter dan met modder :) alhoewel dat is ook tof :)
    Mooi die foto van haar aan de kraan!
    En een mooi stofje voor een mooi rokje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige shirtjes! Vooral die wit met gele! Ze kan ermee zo bij mij op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat randje aan de mouwen vind ik ook heel leuk! Lekker meisjesachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat laatste rokje! Heel mooi! en het stofje ook! Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!