woensdag 8 augustus 2012

Vakantie.

En ach, de vakantie begon met zon en eindigde met zon. En tussendoor een bui. De vakantie duurde lang en was zalig. En is theoretisch ook nog lang niet voorbij. 
*En dat maakt het nog zaliger*.
Maar wat is het dan ook weer fijn om weer heerlijk thuis te zijn. En heb jij dat nou ook, dat je huis weer zo bijzonder is na 2 weken afwezigheid.
Zo groot, en dat je denkt hé was de vloer deze kleur?

Een kleine impressie,















En nu zijn de wassen weer gedraaid en heeft eenieder weer schone kleding in zijn kast. 
De kampeerspullen zijn bijna weer opgeslagen.
Alleen de caravan verlangt nog een sopbeurt.
Maar ik wacht nog even en hou nog even de geur gevangen van vakantie en zwarte voetjes en vieze snoetjes.
En och we genieten nog even door. 
Want pas op drie september knort mijn wekker weer. 

15 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven en ook al is kamperen niet mijn ding, het zag er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt zien dat jullie hebben genoten. Ik vond het huis vroeger bij thuiskomst ook altijd zo groot en luxe. Welkom thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er uit als een fijne vakantie!! En nu nog lekker nagenieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke en gezellige foto's,
    Knuf van casa Keijzer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's! Fijn dat jullie hebben van de vakantie...
    Ik ga ook graag op vakantie maar kom ook graag weer thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik zie ook dat jullie genoten hebben! :) Door al die kampeerders in blogland krijg ik ook zin daarin, terwijl ik niet eens van kamperen houdt (geloof ik)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. welkom thuis! en wat heerlijk dat je nog niet aan de bak hoeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, en heerlijk foto's. Ben alleen wel benieuwd wat voor spannende driehoekjes er op foto 5 staan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was iets rosti-achtigs :-) Wel heel erg lekker!

      Verwijderen
  9. Heerlijke foto's! De hond die zo languit uitgeteld ligt en het kleine meisje is volgens mij weer 5 cm gegroeid in de vakantie.
    Hou vast dat vakantie-gevoel, niks zo lekker dan die lome vakantie dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's van een mooie vakantie. Hahaha, die foto van die stekkers! Waar zijn jullie geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 3 september!!!??? Oempf ik moest deze week alweer beginnen. Nou geniet er nog maar van. Je foto's zijn er heerlijk vakantie-achtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's van een zalige vakantie ... geniet nog maar even na ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom thuis!
    ik houd erg van kamperen maar oef wat is het altijd weer fijn om thuis te komen!
    Wat een fijne foto's
    wij zitten smachtend te wachten op de vakantie van lief
    Zodat wij ook eindelijk weg kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!