maandag 17 september 2012

Home sweet home & count your blessings.

Om helemaal blij van te worden.
Bij de Hema viel ik met mijn neus in de boter. Terwijl ik de aanbiedingbak stond door te spitten werd deze gevuld met mijn nieuwe servies.


Gelukkig had ik oudste helft van de olijke tweeling bij me om te helpen sjouwen, want ik werd er helemaal hebberig van.
En zo aan de muur word ik er nog vrolijker van.

En ik kreeg een nieuwe kast, voor niks!


Kijk voor meer Home Sweet Home ook eens bij haar.
En voor meer Count your Blessings bij haar.


25 opmerkingen:

  1. Mooi, kleurrijk geheel, kan me voorstellen dat je er happy as Larry mee bent! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi! Je zou voor minder hebberig worden toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes! Geniet ervan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik vraag me alleen af wat die ene fles onderin zegt.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi en het is nog wel een flesje fris ;-)

      Verwijderen
  5. Wat een gezellig gezicht al dat fleurige servies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. exit tafel dus...waar moet de poes nu eten hihihi
    ziet er gezellig uit(mooiebordenmahn!!!!)
    Ik ontdek net dat je jarig was toen ik internettroubles had dus bij deze nog gefeliciteerd met je verjaardag, dat je nog heel lang mag genieten van je mooie kast en bordenrek+borden X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb soortgelijke paarsige bordjes! Word ik ook zo blij van! Super als je tegen mooie koopjes aan loopt. Fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, heerlijk, serviesgoed! Ik laat me ook altijd gaan in dat soort dingen, ik kan een heel leger eten geven van de borden die hier in huis staan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Wil gelijk dat van mij gaan aanvullen :-)
    Wij hebben namelijk de rode en blauwe borden hiervan.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw dat is lekker fleurig,en wat een leuke kast en dat helemaal voor niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. najaaaa gaaaaaf gij zegt ook niks.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk. Ik houd van kleur in huis. Er kan nog best wat wijn bij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leve de Hema! en de gratis mooie kasten natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh zo'n leuk serviesrek (incl. inhoud) dat je daar hebt! Altijd tof een kast voor niks krijgen, en zeker zo'n leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik word al helemaal blij van jouw servies en je kast; ik an me voorstellen hoe jij dan wel niet in de gloria bent! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er leuk uit en de kast is helemaal top zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh-dat bordenrek vind ik echt te gek-veel leuker dan plat in de kast. Je hebt me op een idee gebracht-leuke woensdag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een kleurrijk geheel zeg! En wat een mazzel met die mooie kast!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O ja, love die kast...vooral dat wijnrek,:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Psssst... je hebt gewonnen! :D
    http://www.knoopjes.blogspot.nl/2012/09/a-winner-more.html
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!