maandag 29 oktober 2012

DISNEY ON ICE presents LET’S PARTY! & GIVE AWAY!



DISNEY ON ICE presents LET’S PARTY!
FEEST MEE MET MEER DAN 50 FAVORIETE DISNEY FIGUREN!

Vrijdag 14 december t/m zondag 23 december 2012 - Den Bosch & Utrecht

Vergezel Mickey Mouse en zijn vrienden op een heerlijke reis boordevol leuke verrassingen, spectaculair schaatswerk en prachtige kostuums.

Beleef het niet-verjaardagsfeest met Alice en de Gekke Hoedenmaker, Mardi Grass met de nieuwste Disney Prinses Tiana, een Koninklijk Valentijnsbal met de Disney Prinsessen, een Hawaiiaanse Luau met Lilo & Stitch, een betoverend Winter Wonderland met Woody, Jessie en Buzz Lightyear, een vreselijk feestelijke Halloween met de Disney schurken en nog veel meer in deze magische medley van vakantie, feestdagen en vieringen van over de hele wereld. 


GEHEEL NEDERLANDS GESPROKEN



En ik mag 4 kaarten weggeven voor de show van 15 december om 1830 uur in de Brabanthallen te Den Bosch!
Wil jij hier kans op maken, beantwoord dan de volgende vraag:
'Op welke dag valt valentijsdag?'
Vrijdag aanstaande (2 november 2012) trek ik uit de juiste antwoorden een winnaar!

Kijk voor meer informatie over de show en ticketverkoop hier

15 opmerkingen:

  1. ohhhh tuurlijk doe ik mee gweldig die ice-shows--- 14 februari natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerstvolgende valt op donderdag 14 februari 2013. Maar ik hoef geen kaartjes hoor. Ik gun ze graag aan iemand met kleine kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat leuk! Jammer, genoeg veel te ver voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oo leuk heel graag doe ik mee,valentijnsdag valt op een donderdag 14 februari.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, jammer genoeg wonen wij veeeels te ver weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt Valentijnsdag op 14 februari. Zeg 'ns, waarom mag jij vier kaarten weggeven? Ik zou zelf gaan. ;-)
    Enne: Den Bosch, dat is hier maar 30 minuten vandaag en je zou er ons (en vooral jongste) heeeeeeeeel blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat cool dat je kaarten mag weg geven! Ik wil graag ook gokje wagen.
    Ik heb natuurlijk even gespiekt bij de andere dames ;) Valentijnsdag is idd 14 februari.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOH leuk zeg!
    Het is een stukje rijden maar dat is het vast waard.
    Valentijnsdag is op 14 februari en valt in 2013 op een donderdag, wij vieren dan feest want mijn zus is op Valentijnsdag jarig!
    Op de dag van de trekking (vrijdag 2 november) is mijn meisje jarig. Zou dit een fantastisch extra cadeautje worden???
    Ik zeg: doe je best met trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk!!! Ik waag ook graag een kansje! Mijn ouders wonen in Den Bosch, dus die willen vast wel mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, ben in mijn enthousiasme vergeten te antwoorden op de vraag: Valentijnsdag is op 14 februari!

      Verwijderen
  10. Wij doen ook mee hoor, valentijnsdag valt op 14 februari.

    Dan is mijn tante Linda jarig!!

    Groetjes Jasmijn en Kaja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oo ik wil ook wel een gokje wagen.
    Valentijnsdag is op 14 februari. In 2013 is dat op een donderdag.

    Groetjes Hendrikje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik weet het zeker, Valentijns dag is op 14 februari 2013.

    Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een belevenis zou dat zijn!! <3

    Valentijnsdag 2013 valt op donderdag 14 februari.

    Veel groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!