donderdag 11 oktober 2012

Elfjes in de grote stad.

Het Tinkerbell pakje kwam natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen, hoewel het pakje al wel op mijn to-do lijstje stond.
Maar een email met de uitnodiging of we naar de première van Tinkerbell wilden komen verspoedigde de zaken zeker.
Want natuurlijk wou het kleine meisje naar de première van 
En ze mocht ook nog een vriendinnetje meenemen!
Dus werd er vrij gevraagd van school, routes gepland en er werden pakjes genaaid.
En zo kon het zomaar dat we op een doodnormale doordeweekse woensdagmorgen onderweg gingen naar de grote stad
Want daar was de bioscoop.

En nadat de meisjes een mooie glittertatoe kregen, 


ze (meermalen) op de foto gingen,


en een slush puppy kregen,


was het tijd voor de film, in 3D nota bene!


Ze vond het helemaal geweldig, en ademloos bekeek ze de film.
Na afloop kreeg ze nog een goodiebag, met een dvd en Tinkerbell glitter nagellak.


En hoe kan je zo'n superleuke en enerverende dag nou beter  afsluiten dan met een happy meal?


16 opmerkingen:

  1. Wat een feestdag. Ze straalt helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een bijzondere dag zeg! En daarna heeft ze waarschijnlijk heerlijk geslapen mét vleugeltjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet geweldig zijn voor de meisjes! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze straalt!!!!!
    Wat zal ze een super dag hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo hé, wat een supergave dag! En wat zien ze er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahhhh superdagje gehad dus :-) lekker bekkie heeft ze ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dag... die glimoogjes, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes! Ik heb toch iets gemist met onze 3 jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuke foto,s,heerlijk,leuk joh naar de film met de meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gisteren had ik al gereageerd, maar ik raak soms in dewar metFacebook. Dan druk ik op enterals ik klaarben metmijn reactie en dan is hij niet geregistreerd. Anyway: wat een leuke pakjes en wat een leuke dag! Ik ben ook van plan om voor mijn kleinkinderen verkleedkleren tegaan naaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is het hier gezellig! Vooral je mugshot hihi!
    Lukt het met de lapjes? daag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx! Enne goed dat je het zegt, ik ga straks gelijk lapjes uitzoeken!

      Verwijderen
  12. Wat een fantastisch mooie Tinkerbelletjes! Zullen de meisjes heerlijk gevonden hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!