zondag 11 november 2012

Count your blessings.

Deze week werd ik blij van....

*Dat ondanks de afwezigheid of is het misschien dankzij ;-) van manlief hier alles gewoon  op rolletjes loopt. En de jongens me gewoon zonder zeuren Hmm meestal dan ;-) helpen waar nodig...


*De nieuwe rok en long-sleeve in de smaak vallen bij het kleine meisje*


*De nieuwe jurk in progress helemaal lijkt te gaan worden zoals ik het in mijn hoofd heb*


*Het kleine meisje dat nog als enige Sint Maarten loopt. We zaten enorm te dubben of we de 10e of de 11e zouden lopen, maar alle andere keuvelende kindjes trokken ons over de streep. Maar eigenlijk vind ik dat er gewoon zonder gezeur op de 11e gekeuveld hoort te worden*


*Ze werd gechaperonneerd door een grote broer* 

Meer blessings vind je bij Anki.

Fijne week!! 
***

13 opmerkingen:

  1. Wauw die jurk!

    en wat een bijzondere lantaarn, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof. Iedereen zou zo wekelijks zijn of haar zegeningen moeten tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie jurk en rok! En de lampion is ook geweldig!

    je hebt een klein kadootje gewonnen, kijk maar even

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lampion!!! En wel leuk dat ze met grote broer langs de deuren gaat, dat vind ik zo leuk van ook het leeftijdsverschil tussen de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijne week had je! en die jurk...en dat rokje...super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat heb je weer mooie dingen gemaakt! Fijne week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzondere lampion!
    En mooie dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kreeg gisteren ook een vrolijk gevoel nadat ik de enveloppe met lapjes van de lapswap in de bus vond, daar zat ook een erg mooi lapje van jou bij (oranje met wit en zwart) heel erg bedankt!
    Ik ga je meteen volgen.
    Groetjes ikkeismooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk jurkje zeg! Ik werd vandaag verrast met een lapje van jou via de lapswap. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je even langs kwam, ik ♥ reacties!!